.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان از توضیحات وزیر دادگستری قانع شدند

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز خود پس از استماع سخنان نماینده ارومیه درباره عدم برخورد تعذیرات حکومتی با افزایش قیمت خودرو و سخنان وزیر دادگستری، پاسخ وزیر را قانع کننده دانستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، نمایندگان در نشست علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، پس از استماع سخنان نادر قاضی پور و وزیر دادگستری، پاسخ وزیر را قانع کننده دانستند.

محمدعلی اسفنانی سؤال ملی نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه از مرتضی بختیاری وزیر دادگستری را که در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مورد بررسی قرار گرفته بود را در صحن علنی قرائت کرد.
 
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر وچادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا تعزیرات حکومتی با افزایش بی رویه قیمت خودرو برخورد ننموده است؟
 
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نتیجه بررسی های انجام شده در کمیسیون را به شرح زیر خواند.
 
عطف به نامه شماره ۳۴۹ مورخ ۲/۸/۱۳۹۱ موضوع سؤال آقای نادر قاضی پور نماینده ارومیه از وزیر دادگستری مبنی بر اینکه: «چرا تعزیرات حکومتی با افزایش بی رویه قیمت خودرو و برخورد ننموده است؟‌» و در اجرای ماده ۲۰۹ آیین نامه داخلی مجلس در جلسه مورخ ۱۶/۸/۱۳۹۱ کمیسیون از طرفین دعوت به عمل آمد و پس از طرح سؤال از سوی نماینده سؤال کننده و پاسخ وزیر نهایتاً پس از بحث و بررسی به لحاظ ضرورت بررسی بیشتر و ارائه آمارهای لازم، کمیسیون با تقاضای استمهال طرفین موافقت نمود و تصمیم بر این شد برای شفافیت امر، رسیدگی نهایی را به حداکثر یک ماه بعد موکول نماید و در این مدت وزیر دادگستری گزارش مکتوب و آماری تهیه و ارسال نمایند. البته این تصمیم طی نامه شماره ۴۸۶۶۹/۵۶ د مورخ ۲۳/۸/۱۳۹۱ به هیأت رئیسه محترم نیز اعلام گردیده است.
 
نهایتاً با عنایت به وصول پاسخ از سوی وزیر محترم و عدم اقناع سؤال کننده محترم، ضمن تعیین ملی بودن سؤال مراتب جهت استحضار و هرگونه اقدام مقتضی اعلم می گردد.
 
این سئوال در صحن علنی مجلس مطرح شد و در پی عدم اقناع مجدد قاضی پور ، از نمایندگان رای گیری به عمل آمد و مجلس در این رای گیری اعلام کرد که اظهارات وزیر دادگستری را قانع کننده دانسته است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.